Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich!

Mam nietypowe problem. Chciałem kupić kurnik i dostosować go do celów produkcji meblowej.

Kurnik jest dość spory 12x100 m. Obawiam się jednak jednego - zapachu. Rozumiem, że podczas produkcji broilerów kury zwyczajnie załatwiają swoje potrzeby na posadzkę i wszystko w nią wnika.

Czy jest sens zajmować sobie głowę tematem kupna kurnika a następnie czyszczenia go z ptasich odchodów? Czy to w ogóle da się zrobić?

Jakie są koszty takiego czyszczenia? Czy trzeba zerwać posadzkę i położyć nową?

Czy ściany też chłoną zapach?

 

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Sannjas

Posted

Budżet jest odpowiedni do osiągnięcia celu wybraną metodą. O to się nie martwię. Chodzi o uzyskanie dobrego efetu.

Efekt porządany takim żeby można było wykorzystać ten kurnik na halę produkcyjną do mebli.

Chciałem zbudować halę ale koszt przerasta troche moje wyobrażenie na ten temat.

 

Czyszczenie chemiczne + wylewka + malowanie ścian i wylewki?

Posted

Jeżeli zmieniasz przeznaczenie budynku które wpływa na bezpieczeństwa pożarowego, powodziowego, pracy, zdrowotne, higieniczno-sanitarne, ochrony środowiska bądź wielkość lub układ obciążeń itp, to musisz zgłosić to do powiatowego inspektora nadzoru budowlanego bo państwowy inspektor pracy zamknie Ci interes, i to nie za darmo. Do zgłoszenia należy dołączyć:

Zgłoszenie do organu o planowanej zmianie sposobu użytkowania powinno zawierać:

  • opis i rysunek określający usytuowanie obiektu budowlanego w stosunku do granic nieruchomości i innych obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej i sąsiednich nieruchomościach, z oznaczeniem części obiektu budowlanego, w której zamierza się dokonać zmiany sposobu użytkowania;
  • zwięzły opis techniczny, określający rodzaj i charakterystykę obiektu budowlanego oraz jego konstrukcję, wraz z danymi techniczno-użytkowymi, w tym wielkościami i rozkładem obciążeń, a w razie potrzeby, również danymi technologicznymi;
  • oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
  • zaświadczenie wójta, burmistrza albo prezydenta miasta o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo ostateczną decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w przypadku braku obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  • ekspertyzę techniczną, wykonaną przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane;
  • w zależności od potrzeb - pozwolenia, uzgodnienia lub opinie wymagane odrębnymi przepisami.

Ja bym zaczął od tego, bo wydaje mi się że próbujesz dzielić skórę na niedźwiedziu który jest żywy. Pozdrawiam!

Posted
Dokumenty na pierwszym planie. Ściany i wylewki będą miały ubytki a tego sie nie naprawia dla takiej działalności jak planunesz. Żeby było jak należy to tynki i wylewki do skucia i zrobienia na nowo. Dodatkowo niewiadomo w jakim stanie dach ściany, izolacje od gruntu ocieplenie. Obawiam się że taniej będzie postawić coś nowego jakie potrzebujesz. Kiedys nie było z czego robić i budynki gosp. budowało się z byleczego i byle było.
  • 3 months later...
Posted

Jak dla mnie powinieneś właśnie jak mówicie zerwać i wylać nową posadzkę, do tego skuć ściany do cegły i je od nowa otynkować, pomalować i będzie dobrze. Jeśli jest to jakiś wysoki budynek noto ja bym proponował wykonanie jakiejś podbitki?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...