Miki Posted January 19, 2012 Report Posted January 19, 2012 Witam, Cześć i Czołem! Chciałbym założyć wątek ogólny w którym moglibyśmy dzielić się swoim doświadczeniem w usprawnianiu maszyn i ciągników. Od prostego podmieniania części aż do własnych i bardziej skomplikowanych operacji! Quote
przemo137 Posted January 19, 2012 Report Posted January 19, 2012 Może fajnie by było gdyby każdy do posta dodawał zdjęcie Quote
malyrolnik Posted January 27, 2012 Report Posted January 27, 2012 Teraz już mało kto przerabja nowe ciągniki gdyż kazda przeróbka skutkuje utratą gwarancji!!! Quote
przemo137 Posted January 27, 2012 Report Posted January 27, 2012 Ale nie wszyscy mają same nowe ciągniki Quote
Miki Posted January 27, 2012 Author Report Posted January 27, 2012 Dokładnie i to właśnie o te traktory najbardziej mi chodzi! Czy nikt nigdy nie próbował usprawnić swojego ciągnika? Piszcie i wypowiadajcie sie! Dzielcie doświadczeniem! Serdecznie zapraszam! Quote
Rendas Posted January 28, 2012 Report Posted January 28, 2012 Gwarancja też kiedyś mija , ale głównym tuningiem nowych traktorów jest tuning chip . Quote
malyrolnik Posted January 28, 2012 Report Posted January 28, 2012 Chip tuning to zmora.Silniki po takim tuningu są wyżyłowane i nadmiernie sie zużywają!!! Quote
Rendas Posted January 28, 2012 Report Posted January 28, 2012 Tak ale nie którzy niezwracaną na to uwagi a mają niedosyt mocy . Quote
muzyk Posted January 28, 2012 Report Posted January 28, 2012 Witam.Pomysł fajny i niebanalny itu mała uwaga nie tuningujmy silnika bo to może zaszkodzić ale uzprawmy coś np.ja będe zakładał siedzenie samochodowe domojego MF bostaremi się podarło będe też zakładał grzałkę do bloku swojego ZETORA.Pozdrawiam. Quote
Miki Posted January 28, 2012 Author Report Posted January 28, 2012 Ja mam np. w mojej C-330M siedzenie z Malacza. Fajna sprawa bo komfort jazdy znacznie się poprawia i jest lans . Aha i możecie mi doradzić czy opłaca się zakładać przedni napęd do C-330M. Quote
muzyk Posted January 28, 2012 Report Posted January 28, 2012 MIKI. Wszystko co ci usprawni pracę warto robić a jeszcze jak sobie sam zrobisz tym bardziej.Oczywiście że się opłaca wykorzystasz moc silnika i zaoszczędzisz na paliwie. Quote
Miki Posted January 28, 2012 Author Report Posted January 28, 2012 A macie jakieś rady jak się za to zabrać bo akurat jestem zielony w zakładaniu przedniego napędu. Quote
przemo137 Posted January 28, 2012 Report Posted January 28, 2012 Z tym wykorzystaniem mocy w c330 to nie przesadzajmy Ale zawsze lepiej, jakiś dołek czy coś, załączasz napęd i wyjeżdżasz bez szwanku. Quote
Miki Posted January 28, 2012 Author Report Posted January 28, 2012 ale z czego ten napęd wytrzasnąć?? I jak go podłączyć macie jakiś toturial albo filmik? Quote
winio1 Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 ale z czego ten napęd wytrzasnąć?? I jak go podłączyć macie jakiś toturial albo filmik? U nas gość w c 330 ma przedni od Uaza i nawet to ładnie śmiga tylko ma jeszcze turbo jest tylko jeden mankament tego a mianowicie co roku robię mu silnik napęd do przedniego ma z wałka wom Quote
Miki Posted January 29, 2012 Author Report Posted January 29, 2012 Ja właśnie nie chce turbo bo nie mam zamiaru bulić kupy forsy za 4 dodatkowe konie ale te 4x4 się przyda. Quote
muzyk Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 Witam.MIKI zdaje mi się że ty masz pomysły chęci ale do realizacji to ci trochę czasu upłynie więc wracajmy do tematu- Jak usprawnić nasze maszyny.Pozdrawiam. Quote
przemo137 Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 Planuje zrobić tuning optyczny ursusa 904 troszkę na wzór case. Chodzi mi o te rurki przy przednich słupkach kabiny. Chce tam na razie założyć lampy jak na allegro allegro.pl/lampa-kierunku-ursus-zetor-kierunek-i2061395970.html a w późniejszym czasie jakieś halogeny na przekaźnikach. Z tymi lampami nie chodzi mi tylko o względy wizualne ale także praktyczne. Każdy który ma ursusa 360 lub 914 i pochodne wie jak po zmroku obrysówki na błotnikach odbijają się w szybach Liczę że takie rozwiązanie rozwiąże ten problem. Nie wiem jeszcze skąd wziąć takie rurki żeby były dosyć wytrzymałe. Quote
Ojciec Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 Ja planowałem zmienić maskę w Ursusie c-385 kupiłem już nawet maskę od nowego ale nie zdążyłem przerobić ursus został sprzedany a maska przednia leży pokryta kurzem . Quote
muzyk Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 PRZEMO 131.Wydaje mi się że 15 cal.z kwasówki w zupełności wystarczy.Będzie to ładnie i estetycznie wyglądać. Quote
Robert ;-) Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 Miki założyłes fajny temat szkoda że nie został odnowiony a jest kilka w podobnym stylu,do starego ciągnika można wiele żeczy zmienić wygląd zewnętrzny,i coś z mechaniki można coś zrobić, jak się zakończył pomysł na napęd w 30 mnie to kręci ale cena skutecznie odstrasza:-( Quote
majk44 Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 Miki czy mógłbyś podrzucić foto fotela , który założyłeś w swoim c330? Quote
Stiven1983 Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 Chętnie zobaczę fotel bo sam planuje założyć jakiś.. Quote
przemek2092 Posted January 21, 2015 Report Posted January 21, 2015 Jakiś czas temu widziałem bodajże zetora który miał przyciemnione boczne i tylne szyby, wiem że w samochodach szyby po bokach kierowcy i przednia muszą byc bez przyciemnienia a w ciągnikach szczerze mówiąc nie wiem bo sie nie orientowałem, szczerze mówiąc pewnie poprawia to komfort pracy ale czy jest to w pełni legalne ? Quote
mirek79 Posted January 21, 2015 Report Posted January 21, 2015 Mf 255 miały tez przyciemniane szyby,w dni słoneczne jest to dobre ale w pochmurne nie bardzo. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.