Jump to content

Recommended Posts

Posted

Opuszczaj pług przestawiając dźwignię sterowania na pozycję pływającą. W tej pozycji musi pozostawać gdy plug jest opuszczony do pozycji roboczej.Śrubę rzymską (łącznik górny) ustaw pod większym kątem do poziomu. Pozdrawiam!

Posted

Panowie mam pytanie dlaczego moja białoruśka pożera paliwo ? Orka ok 35 l na hektar ! Brona strunowa 8 l na 15 minut jazdy ;/ Wtryski wymienione olej woda czysty kont wtrysku sprawdzony . Czy przez pompe moze tak  sie dziać ? 

  • 2 weeks later...
Posted

Więc tak zamontowałem pompę po regeneracji i ...

Ciągnik nie odpala zero reakcji 

Gdy ruszam kontem wtrysku ciągnik albo kopci na biało i nie może załapać , albo kopci na siwo czarno i wali głuchy klekot .

Nie moge ustawić odpowiedniego konta wtrysku gdyż w pierwszej sekcji nie ma paliwa jak krecę recznie  pompą ;/ 

Dwa pytania 

Dlaczego nie ma paliwa w pierwszej sekcji ??

Czy da sie ustawić wtrysk Inną metodą niż pierwsza sekcja ?? 

Posted

Jeśli by był zapowietrzony to by było paliwo w 3 sekcjach i z każdego możliwego miejsca cieknie jak popuszcze śrubę ??

Kolega podobno bardzo dobrze robi regeneracje ... 

Dlaczego ciągnik odpala i gaśnie ?? 

Wziołem bańkę 5 l  na dach także paliwo jest w całym przewodzie . 

Jak kręcę pompą tą śróbą do wtrysku konta to po połowie obrotu czuje wyrażny opór bardzo aż muszę szarpnąć i znowu sie kreci normalnie i tak wkółko . Ten majster powiedział że są nowe selcje i tak sie dzieje.

Posted
to że idzie biały dym a w innym momencie czarny i sie tucze to kwestia ustawienia kąta wtrysku. to że w pierwszej sekcji niema paliwa to albo zawiesiła sie sekcja albo zapowietrzony. Rozmawiaj z tym pompiarzem. Rozumiem że w silniku nie grzebałeś ? Jeśli pompa pewna to może cza zaglądnàć do rozrządu ? Któryś klin zcięłło ?
Posted

Ja ustawiam zmodyfikowaną lampą stroboskopową. Zamiast czujnika na przewód WN założyłem mikrofon piezo. Ustawiam na pracującym silniku. Tylko taki sposób daje pewność dokładności ustawienia.

Zbyt wczesny wtrysk to twarda praca, czarny dym, brak mocy, a w skrajnych przypadkach pęknięcie wału, wydmuchanie uszczelki pod głowicą lub zgięcie korbowodów. Zbyt późny wtrysk to jasny dym, przegrzewanie się kolektora wydechowego a nawet ogień z tłumika. Przy zbyt późnym wtrysku część nie spalonego paliwa dostaje się do oleju.

Poszukaj kogoś kto ma czym ustawić kąt wtrysku. Nie eksperymentuj w ciemno bo zniszczysz silnik. Pozdrawiam!

Posted

Więc tak od początku 

Silnik wymiana wałka rozrządu tulei pierscieni panewek tłoków  , regulacja zaworów .

Paliwo  wymiana końcówek wtryskiwaczy , regeneracja pompy , regulacja wtrysku i nic . 

Przyczyna była banalnie prosta mam nadzieje jutro sie okaże jak wezme ją w pole .

Ktoś jakiś cymbał dodał jeszcze jeden zawór przelewowy do pompy , po wywaleniu tego gówna i wkręceniu zwykłej sróby paliwowej ciągnik odpala od strzałą dzwięk ma jak by chciał gume palić na asfalcie ;) Jutro w pole i zobaczy czy pomogło ze spalaniem . Pytanie do posiadaczy jumza czy u was w pompie jest zawór przelewowy co idzie z odstojnika do pompy ? przewód przykręcany z lewej strony pompy . ?? 

Posted

Jeszcze jedno pytanie teraz ciągnik delikatnie kopci na fioletowo jak dodam gazu ale to mgiełka czy to normalne ?? i czy normalne jest to że silnik ma całkiem inny dzwięk taki sztywny 

Posted
jak taki remont zrobiłeś to wszystko musi się ułożyć i spasować. przynajmniej pierwsze 10 godzin pracy silnika bez obciążenia na 1800 obr/ min. a później nie katuj go bo sie zrobią zadziory na tulejach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...