Darkowe1 Posted September 15, 2018 Report Posted September 15, 2018 Witam dało by rade w jumzie przerobić rozdzielacz , tak żeby podczas orki pług lepiej ,,pływał'' ? Bo teraz jak mokro to chce mnie z kabiny wyrzucić jak pług złapie głębiej ;/ Quote
Vademecum Posted September 15, 2018 Report Posted September 15, 2018 to bardziej kwestia ustawienia pługa niż rozdzielacza Quote
Darkowe1 Posted September 15, 2018 Author Report Posted September 15, 2018 Rozdzielacza bo podobno mają mały przepływ oleju Quote
Vademecum Posted September 15, 2018 Report Posted September 15, 2018 wywal zwalniacze, przeważnie są montowane pomiędzy siłownikiem a wężem. tzn. są w nyplach siłownika. Quote
Darkowe1 Posted September 16, 2018 Author Report Posted September 16, 2018 A czy mógłbyś podesłac zdjecie jak takie coś wygłąda ? Quote
Darkowe1 Posted September 21, 2018 Author Report Posted September 21, 2018 Witam da rade założyć napęd przedni to jumza ? Quote
Robert ;-) Posted September 21, 2018 Report Posted September 21, 2018 Da się widziałem od gaz 66 albo od t40,trzeba dorobić przystawkę do skrzyni jest ona z lewej strony ,wpisz na Youtube jumz 4x4 to jest kilka filmików Quote
Darkowe1 Posted September 22, 2018 Author Report Posted September 22, 2018 a czy orał ktos kiedys takim jumzem ? Dlaczego w pługu 3 skibym cały czas sie kopie nawet na prostym polu ;/ Quote
DuzyGrzegorz Posted September 22, 2018 Report Posted September 22, 2018 Opuszczaj pług przestawiając dźwignię sterowania na pozycję pływającą. W tej pozycji musi pozostawać gdy plug jest opuszczony do pozycji roboczej.Śrubę rzymską (łącznik górny) ustaw pod większym kątem do poziomu. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted September 27, 2018 Author Report Posted September 27, 2018 Panowie mam pytanie dlaczego moja białoruśka pożera paliwo ? Orka ok 35 l na hektar ! Brona strunowa 8 l na 15 minut jazdy ;/ Wtryski wymienione olej woda czysty kont wtrysku sprawdzony . Czy przez pompe moze tak sie dziać ? Quote
Vademecum Posted September 27, 2018 Report Posted September 27, 2018 to jeszcze pompe daj na warsztat i będzie O.K. Quote
Darkowe1 Posted September 27, 2018 Author Report Posted September 27, 2018 A ile taka regeneracja bo w moich stronach po 600 zł śpiewają Quote
Vademecum Posted September 28, 2018 Report Posted September 28, 2018 to kup nowy, tylko patrz na symbole bo jest wiele rodzajów. Quote
Darkowe1 Posted September 28, 2018 Author Report Posted September 28, 2018 Znalazłem pompiarza 380 zł zobaczymy czy będzie poprawa Quote
Darkowe1 Posted October 11, 2018 Author Report Posted October 11, 2018 Więc tak zamontowałem pompę po regeneracji i ...Ciągnik nie odpala zero reakcji Gdy ruszam kontem wtrysku ciągnik albo kopci na biało i nie może załapać , albo kopci na siwo czarno i wali głuchy klekot .Nie moge ustawić odpowiedniego konta wtrysku gdyż w pierwszej sekcji nie ma paliwa jak krecę recznie pompą ;/ Dwa pytania Dlaczego nie ma paliwa w pierwszej sekcji ??Czy da sie ustawić wtrysk Inną metodą niż pierwsza sekcja ?? Quote
Vademecum Posted October 11, 2018 Report Posted October 11, 2018 może zapowietrzony ? albo do kitu ta regeneracja Quote
Darkowe1 Posted October 11, 2018 Author Report Posted October 11, 2018 Jeśli by był zapowietrzony to by było paliwo w 3 sekcjach i z każdego możliwego miejsca cieknie jak popuszcze śrubę ??Kolega podobno bardzo dobrze robi regeneracje ... Dlaczego ciągnik odpala i gaśnie ?? Wziołem bańkę 5 l na dach także paliwo jest w całym przewodzie . Jak kręcę pompą tą śróbą do wtrysku konta to po połowie obrotu czuje wyrażny opór bardzo aż muszę szarpnąć i znowu sie kreci normalnie i tak wkółko . Ten majster powiedział że są nowe selcje i tak sie dzieje. Quote
Vademecum Posted October 11, 2018 Report Posted October 11, 2018 to że idzie biały dym a w innym momencie czarny i sie tucze to kwestia ustawienia kąta wtrysku. to że w pierwszej sekcji niema paliwa to albo zawiesiła sie sekcja albo zapowietrzony. Rozmawiaj z tym pompiarzem. Rozumiem że w silniku nie grzebałeś ? Jeśli pompa pewna to może cza zaglądnàć do rozrządu ? Któryś klin zcięłło ? Quote
DuzyGrzegorz Posted October 11, 2018 Report Posted October 11, 2018 Ja ustawiam zmodyfikowaną lampą stroboskopową. Zamiast czujnika na przewód WN założyłem mikrofon piezo. Ustawiam na pracującym silniku. Tylko taki sposób daje pewność dokładności ustawienia.Zbyt wczesny wtrysk to twarda praca, czarny dym, brak mocy, a w skrajnych przypadkach pęknięcie wału, wydmuchanie uszczelki pod głowicą lub zgięcie korbowodów. Zbyt późny wtrysk to jasny dym, przegrzewanie się kolektora wydechowego a nawet ogień z tłumika. Przy zbyt późnym wtrysku część nie spalonego paliwa dostaje się do oleju.Poszukaj kogoś kto ma czym ustawić kąt wtrysku. Nie eksperymentuj w ciemno bo zniszczysz silnik. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted October 12, 2018 Author Report Posted October 12, 2018 Więc tak od początku Silnik wymiana wałka rozrządu tulei pierscieni panewek tłoków , regulacja zaworów .Paliwo wymiana końcówek wtryskiwaczy , regeneracja pompy , regulacja wtrysku i nic . Przyczyna była banalnie prosta mam nadzieje jutro sie okaże jak wezme ją w pole .Ktoś jakiś cymbał dodał jeszcze jeden zawór przelewowy do pompy , po wywaleniu tego gówna i wkręceniu zwykłej sróby paliwowej ciągnik odpala od strzałą dzwięk ma jak by chciał gume palić na asfalcie Jutro w pole i zobaczy czy pomogło ze spalaniem . Pytanie do posiadaczy jumza czy u was w pompie jest zawór przelewowy co idzie z odstojnika do pompy ? przewód przykręcany z lewej strony pompy . ?? Quote
Darkowe1 Posted October 12, 2018 Author Report Posted October 12, 2018 Jeszcze jedno pytanie teraz ciągnik delikatnie kopci na fioletowo jak dodam gazu ale to mgiełka czy to normalne ?? i czy normalne jest to że silnik ma całkiem inny dzwięk taki sztywny Quote
Vademecum Posted October 12, 2018 Report Posted October 12, 2018 jak taki remont zrobiłeś to wszystko musi się ułożyć i spasować. przynajmniej pierwsze 10 godzin pracy silnika bez obciążenia na 1800 obr/ min. a później nie katuj go bo sie zrobią zadziory na tulejach Quote
Darkowe1 Posted October 12, 2018 Author Report Posted October 12, 2018 Ja nią już sporo jeździłem po remoncie . taką kupiliśmy masakra rece mi opadły pewnie tamta pompa była dobra heh ;/ Quote
Darkowe1 Posted October 14, 2018 Author Report Posted October 14, 2018 Panowie ciagnik stał jeden dzień i nie odpala biały dym z tłumnika ;/ Quote
Vademecum Posted October 14, 2018 Report Posted October 14, 2018 to znaczy zimno jest, masz grzanie w dolocie ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.