DuzyGrzegorz Posted November 7, 2018 Report Posted November 7, 2018 Nie spalił silnik tego paliwa tylko przepompował do zbiornika. Czytaj uważnie to co piszę. To że pompka zasilająca jest nowa nie oznacza że jest sprawna.Sprawdź szczelność układu zasilania od zbiornika do pompki zasilającej włącznie. Dla ułatwienia możesz wstawić w odpowietrznik (przelew od filtra) kawałek przezroczystego przewodu. Będziesz widział czy idzie powietrze podczas pompowania. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted November 7, 2018 Author Report Posted November 7, 2018 A jak mógł przepompowac do zbiornika jak tam nie ma powrotu na zbiornik ;/ założyłem przewód przezroczysty jak pompuje to powietrze ucieka Quote
Darkowe1 Posted November 7, 2018 Author Report Posted November 7, 2018 panowie mam pytanie jak sie nazywa górna część wtrysku ta do której przykreca sie przelew ?? Quote
DuzyGrzegorz Posted November 7, 2018 Report Posted November 7, 2018 Górna część to korpus, a dolna to osadka. Odpowietrznik działa w ten sposób że część paliwa jest kierowana do zbiornika, a z nim powietrze jeżeli się dostało do układu paliwowego. Oczywiście przy zbyt dużej ilości powietrza układ odpowietrzania się poddaje i powietrze trafia do pompy wtryskowej zapowietrzając ją. Pompa wtryskowa nie jest w stanie wypchnąć powietrza przez wtryskiwacz ze względu na jego dużą ściśliwość. Pozdrawiam! Quote
ali Posted November 7, 2018 Report Posted November 7, 2018 czego ty szukasz przy przelewach, przy sprawnych wtryskiwaczach nie powinno być tam praktycznie paliwa DuzyGrzegorz 1 Quote
Darkowe1 Posted November 8, 2018 Author Report Posted November 8, 2018 Szukam tego że jak pompuje ręczna pompka to z jednego poci się paliwo :/ niby tak Ale mamy drugiego jumz a który pali mało odpala dobrze i w nim paliwo leci na przelew jak glopie Quote
DuzyGrzegorz Posted November 8, 2018 Report Posted November 8, 2018 Może jakaś nieszczelność w zbiorniku? Spróbuj przewód bezpośrednio do zbiornika z pompki zasilającej. Pozdrawiam! Quote
Vademecum Posted November 8, 2018 Report Posted November 8, 2018 mam wrażenie że szukasz paliwa na przelewach wtryskķw a tam niemal go niema. Paliwo na przelew idzie z pompki zasilającej układ wys. ciś. Mam wrażenie że nie qumasz że tam są niejako dwa obwody paliwowe - niskiego ciśnienia i wysokiego ciśnienia a przelewy są połączone na ostatnim wtrysku . masz zgrzebany sprzęt przez partacza i nie potrafisz tego zrozumieć. Może przelew z pompki zasilającej, tej samej co ręczna podłączony jest do ssania czyli przed samą pompką, a taki układ poprawnie pracować nie będzie. Masz dwa takie ciągniki to jaki problem porównać każdy element ? każdą śróbke.Piszesz bąk niesprawny, to jaki problem podłączyć do niego węża i pociągnąc gębą paliwo i zlać do końca do bańki a potem włożyć patyka do baku i zobaczyć ile zostało ? Może ktoś zaślepił przelew z pompki zasilającej i wszystko pcha na pompe wtryskową ? Niemożliwe jest by ciągnik spalił 8 l paliwa w 10 min. na wol. obr. to jest dawka na godzine średnio ciężkiej pracy. Albo se porównaj te układy albo wezwij mechanika, a takie skręcanie i rozkręcanie wszystkiego to złomowanie sprzętu, są połączenia śrubowe gdzie za każdym razem powinno sie stosować nowe śruby, nakrętki, podkładki. Nawet śruby ulegają zmęczenia.Trudno jest doprowadzić sprzęt do użytku po pseudomechanikach. Quote
Darkowe1 Posted November 8, 2018 Author Report Posted November 8, 2018 U mnie w okolicy nikt się jumz a nie chce dotknąć :/ Quote
Darkowe1 Posted November 8, 2018 Author Report Posted November 8, 2018 Tamta odpala po 7 dniach postoju od strzała i niech tak zostanie ta kupiliśmy ze względu na papiery bo tamta nie ma dane było za nią 5 koła można było gdzie papiery załatwić tylko Quote
Darkowe1 Posted November 8, 2018 Author Report Posted November 8, 2018 Panowie a można pominąć pompek zasilająca ? I przerobić powrót do baku ? Quote
DuzyGrzegorz Posted November 8, 2018 Report Posted November 8, 2018 Pompki zasilającej pominąć nie możesz. Szukaj nieszczelności przed pompką zasilającą. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted November 8, 2018 Author Report Posted November 8, 2018 Wiec tak układ wydaje sie uszczelniony ciągnik odpala normalnie ale , jak chodzi na wolnych obrotach paliwo nie ubywa i kopci troszeczke znikome spaliny . Jak tylko dodam gazu wiecej przez dwie 1-3 sekundy siwy dym i widze jak mi paliwo z banki znika ;/ jak po tych 3 sekundach gazu trzymam duzo i paliwo juz przestaje znikac tak jak by przez te pare sekund od depniecia cos sie działo złego ;/ Quote
DuzyGrzegorz Posted November 8, 2018 Report Posted November 8, 2018 A co się dzieje z poziomem oleju w obudowie pompy wtryskowej? Wtryski i pompa wtryskowa sprawdzone? Pozdrawiam! Quote
Vademecum Posted November 8, 2018 Report Posted November 8, 2018 podobno sprawdzone. musi być przelew to jedna sprawa a druga to nie ustaliłeś dokładnie ciśnienia w cylindrach , ma być zbliżone mwc. równe. Zobacz co masz w oleju w silniku bo może przez pompe tam idzie. Quote
Darkowe1 Posted November 9, 2018 Author Report Posted November 9, 2018 Wtrysku na stole ustawial majster olej jest ok nie ubywa nie przybywa jest czysty Quote
Darkowe1 Posted November 9, 2018 Author Report Posted November 9, 2018 Nie mam czym sprawdzić tego ciśnienia :/ Quote
Darkowe1 Posted November 9, 2018 Author Report Posted November 9, 2018 Tzn ?? Co mam zrobic z przelewem ?? Quote
Darkowe1 Posted November 9, 2018 Author Report Posted November 9, 2018 Panowie chyba sukces znalazłem jeszcze jedna śrubę zamieniana na pompie stylu . Między pompka zasilająca a pompa powinien być hmm ta sroba w srobie że sprezynka a była dana normalna , zamienilem te sroby miejscami i narazie paliwo stoi zobaczymy rano . Jak ciągnik na zimnym kapcie na biało to ma do tego coś kont wtrysku który ustawialem na słuch bo mi paliwo z pierwszej sekcji dodało Quote
Darkowe1 Posted November 10, 2018 Author Report Posted November 10, 2018 https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-skrzynie-boczna-napedu-mtz-CID757-IDvnGQX.html#06aa909996 Panowie gdzie mozna takie cos podłaczyć do jumza ?? Quote
Vademecum Posted November 10, 2018 Report Posted November 10, 2018 jest tam " więcej na telefon " a z drugiej strony w ogłoszeniu jest napisane mtz a nie jumz Quote
Robert ;-) Posted November 10, 2018 Report Posted November 10, 2018 Jumz ma dwie pokrywy skrzyni jedna od pompy a druga do napędu ,ponoć skrzynka od mtz50 po wymianie trybu na,odpowiedni pasuje do mostu star660 Quote
Darkowe1 Posted December 10, 2018 Author Report Posted December 10, 2018 Witam Panowie chciałem do jumz doło,zyć świece zarowe . Jak takowe swiece sie montuje czy wystarczy zasilanie i prosty włącznik ?? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.