Darkowe1 Posted October 14, 2018 Author Report Posted October 14, 2018 Jesli chodzi o kolektor ssący to nie mam . Jest 15 stopni na plusie ... Quote
DuzyGrzegorz Posted October 14, 2018 Report Posted October 14, 2018 Sprawdź ciśnienie sprężania i luzy na zaworach. To raczej nie jest problem z kątem wtrysku. Pozdrawiam! Quote
Vademecum Posted October 14, 2018 Report Posted October 14, 2018 tak zgrzebany silnik niewidomo przez kogo to trudno ogarnąć na odległość. ciśnienie jaknajbardziej jest miaro dajne. Quote
Darkowe1 Posted October 14, 2018 Author Report Posted October 14, 2018 Luzu ustawialismy a ciśnienie jak sprawdzić ? Pod ladowalem akumulator i ciągnik odpala nie mam siły do niego już Quote
Vademecum Posted October 14, 2018 Report Posted October 14, 2018 czyli było za zimno aby doszło do samozapłonu. nie masz siły ? takie są rusy albo go rozumiesz albo zmień na inny. ciśnienie zmierz, robi sie tak że wykręcasz wszystkie wtryski i na to miejsce wkręcasz manometr i kręcisz rozrusznikiem , dobrze by było mieć manometr z blokadą bo nie odczytasz ciśnienia. Quote
Robert ;-) Posted October 14, 2018 Report Posted October 14, 2018 Mój rusek też ostatnio rano nie chce palić od strzała jak to było latem i też przydymia na niebiesko ,po rozgrzaniu nie dymi ,po robocie wtryski wyjmuję i daje do regulacji bądź wymiany ,kolega. Vademecum ma racje do ruska trzeba mieć podejście i cierpliwośc to on się odwdzięczy dobrą współpracą Quote
Darkowe1 Posted October 15, 2018 Author Report Posted October 15, 2018 Więc tak panowie dziś rano było +4 stopnie . Odkreciłem dekielek od włotu powietrza i małym palnikiem do gazu póściłem ciepłego powietrza 3-4 s odpał o maszyna cyka aż miło Czy to normalne że po wymianie tej sróby od przelewu ciągnik zmienił prace nie do poznania ?? Jak by gume chciał palić na asfalcie Quote
Darkowe1 Posted October 18, 2018 Author Report Posted October 18, 2018 Panowie podczas bronowania gdy wyjeżdżam 3trójka pod górę ciągnik staje brak mocy wbijamy 2 bieg idzie normalnie pomysły ? Quote
Vademecum Posted October 18, 2018 Report Posted October 18, 2018 przytkane paliwo ? filtry, odstojnik lub nieszczelność układu paliwowego Quote
Darkowe1 Posted October 19, 2018 Author Report Posted October 19, 2018 Wszystko czyste ,a czy brony po głębokiej orce bardzo trzymają ? Góra naprawdę stroma Quote
Darkowe1 Posted October 20, 2018 Author Report Posted October 20, 2018 I jeszcze jedno ile jumz ma koni bo jedni piszą 80 inni 60 ... Quote
Vademecum Posted October 20, 2018 Report Posted October 20, 2018 mniej więcej zależy to od głowicy i dawki paliwa. jumz miał głowice ze wtępną komorą spalania i 60 km a jeśli bezpośredni wtrysk to 80 , oczywiście te 20 koni nie bierze sie z samej głowicy , jest jeszcze dawka paliwa. Quote
Darkowe1 Posted October 21, 2018 Author Report Posted October 21, 2018 Odczego można założyć do niej przedni napęd bo nic nei moge znaleść na necie ;/ czy od c 360 sie nada ?? Quote
Robert ;-) Posted October 21, 2018 Report Posted October 21, 2018 Od gaza66 albo ruskiego t40 plus trzeba przystawke uspawać Quote
Vademecum Posted October 21, 2018 Report Posted October 21, 2018 a czy c 360 ma przedni napęd ?Najrozsądniej jest kupić oryginalny ciągnik z przednim napędem a nie kombinować bo to też nie małe koszty a nigdy nie wiadomo jak sie sprawi i ile wytrzyma.C 385 czy 912 można znaleźć po pieniądzach albo MTZ np. 80Nie jestem zwolennikiem robienia czegoś z byleczego, chyba że hobbystycznie ale to inna bajka Quote
Darkowe1 Posted October 25, 2018 Author Report Posted October 25, 2018 Panowie dziś zamontowałem nowy termostat , ciągnik pracował ok 1h na wolnych obrotach i temperature jaką złapał to 50 stopni i później spadło ;/ czujnik dobry bo podczas orki wskoczyło na 80 przy zamkniętej żaluzji . Dlaczego nie może utrzymac 90 stopni ? Quote
Darkowe1 Posted October 25, 2018 Author Report Posted October 25, 2018 Chodzi mi o to że na wolnych obrotach ledwie trzyma 50 stopni ... Quote
Darkowe1 Posted October 25, 2018 Author Report Posted October 25, 2018 A termostat powinien trzymać na 90 tak jak mam w pronaze Quote
Vademecum Posted October 25, 2018 Report Posted October 25, 2018 kolego nie patrz na to, stara generacja silnika nie będzie tak precyzyjna jak nowa.Mówi sie że co trzeci termostat jest dobry ale z regóły nie otwierają się. Uznaj że tak ma być Quote
Robert ;-) Posted October 25, 2018 Report Posted October 25, 2018 Mój rusek też tak ma kupiłem Nowy termostat ,zegary dwa I jest tak że musze zasłaniać chłodnice aby złapał te 75-80 stopni ,termostat od mtz otwiera się na 70stopni i dla tego tak jest , Quote
DuzyGrzegorz Posted October 25, 2018 Report Posted October 25, 2018 Jeżeli termostat jest sprawny to mogą być dwie przyczyny. Po pierwsze jest nieszczelność między termostatem a jego obudową. Po drugie producent przewidział tak projektując kanał obejścia termostatu. Ja mam tak w kombajnie. Termostat jest sprawny i szczelnie zamontowany a temperatura silnika mierzona precyzyjnym termometrem nie przekracza 65 stopni Celsjusza. Pozdrawiam! Quote
Vademecum Posted October 26, 2018 Report Posted October 26, 2018 cza przyjąć że tak ma być, i cieszyć sie że nie gotuje bo wtedy są poważne konsekwencje. Quote
Robert ;-) Posted October 26, 2018 Report Posted October 26, 2018 Ale nie dogrzany silnik też nie pracuje prawidłowo ja kupię termostat od c330 i ponoć on się otwiera przy 80 stopniach ,w mtz jest mały obieg omijajacy termostat i tu też może tak być to ruski wynalazek więc trza na to spojrzeć inaczej Quote
Darkowe1 Posted October 26, 2018 Author Report Posted October 26, 2018 A czy wody w chłodnicy musi być na full ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.