Jump to content

Recommended Posts

Posted
czyli było za zimno aby doszło do samozapłonu. nie masz siły ? takie są rusy albo go rozumiesz albo zmień na inny. ciśnienie zmierz, robi sie tak że wykręcasz wszystkie wtryski i na to miejsce wkręcasz manometr i kręcisz rozrusznikiem , dobrze by było mieć manometr z blokadą bo nie odczytasz ciśnienia.
Posted
Mój rusek też ostatnio rano nie chce palić od strzała jak to było latem i też przydymia na niebiesko ,po rozgrzaniu nie dymi ,po robocie wtryski wyjmuję i daje do regulacji bądź wymiany ,kolega. Vademecum ma racje do ruska trzeba mieć podejście i cierpliwośc to on się odwdzięczy dobrą współpracą
Posted

Więc tak panowie dziś rano było +4 stopnie . Odkreciłem dekielek od włotu powietrza i małym palnikiem do gazu póściłem ciepłego powietrza 3-4 s odpał o maszyna cyka aż miło ;) Czy to normalne że po wymianie tej sróby od przelewu ciągnik zmienił prace nie do poznania ?? Jak by gume chciał palić na asfalcie ;) 

Posted
mniej więcej zależy to od głowicy i dawki paliwa. jumz miał głowice ze wtępną komorą spalania i 60 km a jeśli bezpośredni wtrysk to 80 , oczywiście te 20 koni nie bierze sie z samej głowicy , jest jeszcze dawka paliwa.
Posted

a czy c 360 ma przedni napęd ?

Najrozsądniej jest kupić oryginalny ciągnik z przednim napędem a nie kombinować bo to też nie małe koszty a nigdy nie wiadomo jak sie sprawi i ile wytrzyma.

C 385 czy 912 można znaleźć po pieniądzach albo MTZ np. 80

Nie jestem zwolennikiem robienia czegoś z byleczego, chyba że hobbystycznie ale to inna bajka

Posted

Panowie dziś zamontowałem nowy termostat , ciągnik pracował ok 1h na wolnych obrotach i temperature jaką złapał to 50 stopni i później spadło ;/ czujnik dobry bo podczas orki wskoczyło na 80 przy zamkniętej żaluzji . Dlaczego nie może utrzymac 90 stopni ? 

Posted

Jeżeli termostat jest sprawny to mogą być dwie przyczyny. Po pierwsze jest nieszczelność między termostatem a jego obudową. Po drugie producent przewidział tak projektując kanał obejścia termostatu. Ja mam tak w kombajnie. Termostat jest sprawny i szczelnie zamontowany a temperatura silnika mierzona precyzyjnym termometrem nie przekracza 65 stopni Celsjusza. Pozdrawiam!

Posted
Ale nie dogrzany silnik też nie pracuje prawidłowo ja kupię termostat od c330 i ponoć on się otwiera przy 80 stopniach ,w mtz jest mały obieg omijajacy termostat i tu też może tak być to ruski wynalazek więc trza na to spojrzeć inaczej

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...