Darkowe1 Posted November 3, 2018 Author Report Posted November 3, 2018 Sory używka tyle za 500 pójdzie Quote
Darkowe1 Posted November 3, 2018 Author Report Posted November 3, 2018 https://allegro.pl/agro-mar-glowica-silnika-kompletna-mtz-82-belarus-i7644536199.html?reco_id=b909fd80-df99-11e8-8a44-b8ca3a6ab870 kompletna głowica czyli co z zaworami ?? Quote
Vademecum Posted November 3, 2018 Report Posted November 3, 2018 a jest to tosamo ? bo ta z fotki to mtz. twoją musiałbyś jeszcze planować i niewiadomo czy by była o.k. Ja bym brał nową Quote
Darkowe1 Posted November 4, 2018 Author Report Posted November 4, 2018 Jest praktycznie identyczna jutro zadzwonię i się zapytam Quote
Vademecum Posted November 4, 2018 Report Posted November 4, 2018 no, mtz ma 80 km a jumz mniej ok. 60 z tego co słyszałem ma wstępną komore spalania w głowicy Quote
Darkowe1 Posted November 4, 2018 Author Report Posted November 4, 2018 Nie prawda ten silnik co ma ta ma 75 koni i bezpośrednią głowicę przejzalem katalog i tam na tulejce powinien być oring Quote
Vademecum Posted November 4, 2018 Report Posted November 4, 2018 w takim razie nieprawda że masz silnik jumza. Quote
Darkowe1 Posted November 4, 2018 Author Report Posted November 4, 2018 są dwa rodzaje tych silników Quote
Darkowe1 Posted November 4, 2018 Author Report Posted November 4, 2018 https://zapodaj.net/61bc1d0316a8a.jpg.html Czy numer 35 to oring montowany na tuleje pod nakędke ?? Quote
Darkowe1 Posted November 5, 2018 Author Report Posted November 5, 2018 oringi założone woda sie ustała na 3 tłokach w jednym widocznie tulejka do wymiany chodz teraz sie delikatnie poci Wytłumaczcie mi jedno dlaczego paliwo z 3 wtrysków leci normalnie a z pierwszej sekcji z pompy wogóle sie nie pokazuje ?? Quote
Darkowe1 Posted November 5, 2018 Author Report Posted November 5, 2018 I jeszcze jedno czy to normalne ze podczas pompowania ręczna pompka paliwo leci nadmiarem ? Quote
DuzyGrzegorz Posted November 5, 2018 Report Posted November 5, 2018 Powinno lecieć nadmiarem ale wolno. Nie znam tego traktora pod tym względem, ale zawsze pomiędzy filtrem a przelewem powinna być odpowiednia kryza o takim przepływie aby pompka paliwowa była w stanie wytworzyć odpowiednie ciśnienie. Przelew jest w górnej części filtra i nim właśnie jest z filtra usuwane powietrze które z różnych powodów może się dostać do paliwa. Można powiedzieć że przed pompą wtryskową są odpowietrzniki, a za pompą wtryskową przelewy. Łączą się w jeden przewód który idzie do zbiornika. Funkcjonalnie są to dwa układy - odpowietrzający i przelewowy. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted November 5, 2018 Author Report Posted November 5, 2018 Panowie co sądzicie o uszczelniaczach układu chłodzenia ?? wyciek z 3 wtrysku jest znikomy tak sobie myśle czy można zastosować ta magiczne wynalazki czy to nie rozpieprzy silnika ?? tylko pytam Quote
Vademecum Posted November 5, 2018 Report Posted November 5, 2018 tam jest zaworek ze sprężynką, te układy tak mają , paliwo idzie na przelew jak i w ursusieNiema przelewu z pompki MF Quote
Darkowe1 Posted November 6, 2018 Author Report Posted November 6, 2018 Więc tak po wszelkich uszczelnieniach itp chciałem odpali ciągnik , który wogóle nie może załpać odpala i gaśnie i tak ciągle z 3 wtrysków paliwo leci jak szalone z wszystkich sróbek a z pierwszej sekcji ani drgnie ;/ Nie rozumiem też jeszcze jednego dlaczego przewód z baku do filtra jest w połowie pełny a w połowie jest powietrze ;/ załozyłem zaworek zwrotny żeby nie cofało do baku i nic ;/ Quote
DuzyGrzegorz Posted November 6, 2018 Report Posted November 6, 2018 Przed pompą paliwową jest tak samo "szczelny" jak za pompą paliwową. To jest przyczyną obecności powietrza w przewodzie ze zbiornika. Jeżeli jest szczelny to paliwo się nie cofnie. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted November 6, 2018 Author Report Posted November 6, 2018 Zero wycieku Nowe węże opaski podkładki Quote
Darkowe1 Posted November 6, 2018 Author Report Posted November 6, 2018 Może być nie szczelność na w pięciu w Bąk tylko ciężko się tam dostać :/ Quote
Darkowe1 Posted November 6, 2018 Author Report Posted November 6, 2018 Jutro sproboje to jakoś do kręcić , a mam pytanie jak paliwo leci z 3 wtryskowe to może być pompa zapowietrzona ? Bo jak odkrece ta śrubę do odpowietrzania i krece rozrusznikiem to jest sucho :/ Quote
DuzyGrzegorz Posted November 6, 2018 Report Posted November 6, 2018 Czy pompka zasilająca (tak na prawdę są to dwie pompki w jednej obudowie) jest sprawna i szczelna? Posprawdzaj wszystko? Przy wtrysku jest jakaś śruba do odpowietrzania? Napisałem, że są dwa układy - odpowietrzający i przelewowy. Przeczytaj to raz jeszcze. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted November 7, 2018 Author Report Posted November 7, 2018 Pompka jest nowa paliwo pompuje więc chyba sprawna Quote
Darkowe1 Posted November 7, 2018 Author Report Posted November 7, 2018 Jak wezmę bańkę do góry z ropą to jest ok może być Bąk za nisko i łapie powietrze ? Quote
Darkowe1 Posted November 7, 2018 Author Report Posted November 7, 2018 Baniak na górę i odpaliła bez problemu Ale jak zawsze z nią jest jakies ale ;/ dlaczego baniak 8 litrów wchłoneła w 10 minut na wolnych obrotach ?? nie kopci praktycznie nic gdzie podziewa sie to paliwo ;/ ? Quote
Robert ;-) Posted November 7, 2018 Report Posted November 7, 2018 Wiesz kolego dam ci radę ,weź jakiegoś ogarniętego mechanika ,obejrzy na żywo,bo przez net to ci nikt nie naprawi ,z tego co widzę pytasz ludzie ci radzą co zrobić a ty swoje i znowu że nie działa ,ja do tej pory rozebrał bym go ze dwa razy i oddał głowicę do naprawy a nie szukał nie wiadomo czego....... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.