Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nie spalił silnik tego paliwa tylko przepompował do zbiornika. Czytaj uważnie to co piszę. To że pompka zasilająca jest nowa nie oznacza że jest sprawna.Sprawdź szczelność układu zasilania od zbiornika do pompki zasilającej włącznie. Dla ułatwienia możesz wstawić w odpowietrznik (przelew od filtra) kawałek przezroczystego przewodu. Będziesz widział czy idzie powietrze podczas pompowania. Pozdrawiam!

Posted

Górna część to korpus, a dolna to osadka. Odpowietrznik działa w ten sposób że część paliwa jest kierowana do zbiornika, a z nim powietrze jeżeli się dostało do układu paliwowego. Oczywiście przy zbyt dużej ilości powietrza układ odpowietrzania się poddaje i powietrze trafia do pompy wtryskowej zapowietrzając ją. Pompa wtryskowa nie jest w stanie wypchnąć powietrza przez wtryskiwacz ze względu na jego dużą ściśliwość. Pozdrawiam!

Posted

mam wrażenie że szukasz paliwa na przelewach wtryskķw a tam niemal go niema. Paliwo na przelew idzie z pompki zasilającej układ wys. ciś. Mam wrażenie że nie qumasz że tam są niejako dwa obwody paliwowe - niskiego ciśnienia i wysokiego ciśnienia a przelewy są połączone na ostatnim wtrysku . masz zgrzebany sprzęt przez partacza i nie potrafisz tego zrozumieć. Może przelew z pompki zasilającej, tej samej co ręczna podłączony jest do ssania czyli przed samą pompką, a taki układ poprawnie pracować nie będzie. Masz dwa takie ciągniki to jaki problem porównać każdy element ? każdą śróbke.

Piszesz bąk niesprawny, to jaki problem podłączyć do niego węża i pociągnąc gębą paliwo i zlać do końca do bańki a potem włożyć patyka do baku i zobaczyć ile zostało ?

Może ktoś zaślepił przelew z pompki zasilającej i wszystko pcha na pompe wtryskową ?

Niemożliwe jest by ciągnik spalił 8 l paliwa w 10 min. na wol. obr. to jest dawka na godzine średnio ciężkiej pracy. Albo se porównaj te układy albo wezwij mechanika, a takie skręcanie i rozkręcanie wszystkiego to złomowanie sprzętu, są połączenia śrubowe gdzie za każdym razem powinno sie stosować nowe śruby, nakrętki, podkładki. Nawet śruby ulegają zmęczenia.

Trudno jest doprowadzić sprzęt do użytku po pseudomechanikach.

Posted
Tamta odpala po 7 dniach postoju od strzała i niech tak zostanie :) ta kupiliśmy ze względu na papiery bo tamta nie ma dane było za nią 5 koła można było gdzie papiery załatwić tylko
Posted

Wiec tak układ wydaje sie uszczelniony ciągnik odpala normalnie ale , jak chodzi na wolnych obrotach paliwo nie ubywa i kopci troszeczke znikome spaliny . Jak tylko dodam gazu wiecej przez dwie 1-3 sekundy siwy dym i widze jak mi paliwo z banki znika ;/ jak po tych 3 sekundach gazu trzymam duzo i paliwo juz przestaje znikac tak jak by przez te pare sekund od depniecia cos sie działo złego ;/ 

Posted
podobno sprawdzone. musi być przelew to jedna sprawa a druga to nie ustaliłeś dokładnie ciśnienia w cylindrach , ma być zbliżone mwc. równe. Zobacz co masz w oleju w silniku bo może przez pompe tam idzie.
Posted
Panowie chyba sukces znalazłem jeszcze jedna śrubę zamieniana na pompie stylu . Między pompka zasilająca a pompa powinien być hmm ta sroba w srobie że sprezynka a była dana normalna , zamienilem te sroby miejscami i narazie paliwo stoi zobaczymy rano . Jak ciągnik na zimnym kapcie na biało to ma do tego coś kont wtrysku który ustawialem na słuch bo mi paliwo z pierwszej sekcji dodało
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...