Skocz do zawartości


Zdjęcie

Balerus jumz rozdzielacz pływający


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
384 odpowiedzi w tym temacie

#61 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3603 postów

Napisano 28 październik 2018 - 14:03

Dlatego że regulator napięcia jest poza alternatorem. Dodatkowe przewody łączą regulator z alternatorem. Pozdrawiam!


  • 0

#62 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 28 październik 2018 - 17:46

https://allegro.pl/n...eb-246e9680cca8

 

to jak mam podłączyć ten ?? Mamy identyczną białoruśke drugą i tam jest inny alternator 


  • 0

#63 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 28 październik 2018 - 19:02

bo być może masz prądnice
  • 0

#64 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 30 październik 2018 - 20:38

A jak to sprawdzic ?? łądowanie skacze jak głupie raz jest 8ah-później 12,4 ah , Ewentualnie na jaki wymienić ten alternator ?? 


  • 0

#65 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3603 postów

Napisano 30 październik 2018 - 22:29

bo być może masz prądnice

Tę większą śrubę oznaczoną jako B+ podłącz do zacisku dodatniego akumulatora. Przeważnie podłącza się do zasilania rozrusznika. Ten z mniejszą śrubą oznaczoną D+ podłącz do przewodu idącego do kontrolki ładowania. Pozdrawiam!


  • 0

#66 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 08:00

Dużygrzegorz tam jest 6 śrub takich samych
  • 0

#67 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 08:03

Dużygrzegorz tam jest 6 śrub takich samych
  • 0

#68 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3603 postów

Napisano 31 październik 2018 - 09:02

Na tym na zdjęciu są dwie. Pewnie stary alternator miał regulator mechaniczny więc miał jeszcze zaciski do połączenia z regulatorem. Jeden z kabli idzie do kontrolki ładowania. Jest zazwyczaj cieńszy od tego który idzie do zasilania rozrusznika. Przewód idący do kontrolki ładowania łatwo znajdziesz w wiązce dotykając do masy. Przy włączonym kluczyku zapali się kontrolka ładowania. Tylko nie dotykaj do masy tego przewodu co idzie do rozrusznika. Dla bezpieczeństwa możesz łączyć do masy przez żarówkę o mocy co najmniej 10 W. Pozostałe przewody które szły do regulatory pozostają nie podłączone bo regulator jest w alternatorze. Pozdrawiam!


  • 0

#69 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 10:39

Panowie znowu musze rozgrzebać temat . Po regeneracji pompy wtrysku wymianie końcówek ciagnik nadal dużo pali kopci troche na siwo troche na biało czasem na czarno ... rano bardzo cieżko odpala musze długo krecic zaczym pojawi sie biały dym w tłumniku i dopiero cos powoli łapie ;/ układ paliwowy czysty . Dodam że z pod wtrysków wycieka woda ;/  


  • 0

#70 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 31 październik 2018 - 12:35

spod wszystkich ? spod jednego to może być szczelona głowica ale to bardzo mało prawdopodobne. może coś kapie na silnik ?
  • 0

#71 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 13:16

praktycznie z pod wszystkich , z dwóch to normalnie cieknie po silniku a z dwóch sie poci ... myślałem nad tymi tulejkami co są w gniazdach ... ale one raczej nie mają nic do spalania i do kopcenia chyba ?? 


  • 0

#72 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 13:16

ogólnie nie mam pojecia gdzie sie podziewa to paliwo dziś ją nagram i wrzuce filmik moze wy mi cos doradzicie 


  • 0

#73 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 14:16


  • 0

#74 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 31 październik 2018 - 17:36

no widać strumyk czegoś na filmie, ale ustal czy to woda czy paliwo. też pasi stwierdzić czy ubywa w układzie chłodzenia , sprawdź też czy olej w silniku nie zmienia konsystencji, barwy.
nie znam tej głowicy, ale być może ona jest uszkodzona. zmierz ciśnienie w cylindrach.
  • 0

#75 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 20:06

Jest to woda na 100 % oleju nie ubywa i nie przybywa woda czysta lecz ubywa ;/ ciśnienia nie mam  jak sprawdzić chyba ze masz jakies domowe sposoby 


  • 0

#76 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 20:09

a czy dzwięk silnika nie jest za bardzo metaliczny ?? 


  • 0

#77 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 31 październik 2018 - 21:16

dźwięk jest nizły, ale dziwne że woda idzie ze wszystkich wtrysków. wygląda na awarie głowicy ale bez konkretnej diagnozy nie demontuj jej. można by na zimnym silniku dmuchnąć powietrza do układu chłodzenia , pełnego pod korek. i patrzeć skąd jest wyciek, nawet wykręcając wtrysk. użyj zwykłej pompki i do kranika chłodnicy albo bloku, tyle że z bloku odrazu powietrze pójdzie na głowice i powinny bańki iść nic innego nie przychodzi mi na myśl - raczej będzie coś co spowodowało że ktoś go sprzedał.
  • 0

#78 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 21:34

Może pozycze manometr czy cus :) Czyli tak odkrecam jeden wtrysk ? W jego miejsce montuje to coś gaz w podłogę i kręcenia ?
  • 0

#79 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 31 październik 2018 - 21:35

Generalnie w silniku tylko głowicy i wału nie zmienialismy ...
  • 0

#80 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3603 postów

Napisano 31 październik 2018 - 22:01

Może pozycze manometr czy cus :) Czyli tak odkrecam jeden wtrysk ? W jego miejsce montuje to coś gaz w podłogę i kręcenia ?

Odkręcasz wszystkie wtryski i sprawdzasz po kolei cylindry. Czy były pasowane tuleje? Ciśnieniomierz mam i mogę pożyczyć. Pozdrawiam!


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych