Balerus jumz rozdzielacz pływający
#101
Napisano 02 listopad 2018 - 12:02
#103
Napisano 02 listopad 2018 - 12:47
#104
Napisano 02 listopad 2018 - 12:53
Kolega robert miał wżer na tuleji więc i tu tuleje mogą nie pochodzić albo któraś pęknięta .
Dlatego tak ważny jest pomiar ciśnienia na każdym cylindrze przed rozbiórką. Najbardziej miarodajny pomiar jest na gorącym silniku bo metal pracuje i szczelina powiększa się. Znam przypadek na aucie gdzie silnik miał moc i ładnie pracował przez 15 min. na zimno a później zgas i nie szło go uróchomić jak ostygł to znowu chodził. Były pęknięte 2 tuleje.
#105
Napisano 02 listopad 2018 - 14:10
Vademecum Jaki ma senes sprawdzenie twoją metodą jak teraz ciagnik stoi zgaszony i woda sie saczy z pod wtrysków jak do pełna zalałem zbiornik ;/ Drugie pytanie porada ta tueja ma 23 mm macie jakis pomysł jak ją wyjąć ?? nie moge znalesć u mnie w sklepach takiego gwintoika ;/ spawanie raczej odpada bo to miedziucha ;/ I jeszcze jedno czy mozna tak gwintowac opiłki nie wlecą do komory ??
#106
Napisano 02 listopad 2018 - 14:11
generalnie 2,4 wtrysk sie leje 1,3 jest lekko mokry .
#107
Napisano 02 listopad 2018 - 18:38
Jakbyś zmierzył ciśnienie na cyl. to byś wiedział że coś nie halo.
wiercić możesz tylko przed założeniem wtrysków chwile kręć rozrusznikiem by to wyleciało. Jak masz super tuleje i tłoki to zdejmuj głowice i wierć albo szukaj nowej.
#108
Napisano 02 listopad 2018 - 19:25
#109
Napisano 02 listopad 2018 - 20:42
#110
Napisano 02 listopad 2018 - 20:45
Kolego Vademecum mógłbyś się przyjrzeć drugiemu zdjęciu z postu #101? Ta głowica wygląda mi na rozmrożoną, ale może się mylę. Nie wiem, sądząc po stanie całego gniazda czy nadaje się do naprawy? Na pierwszym zdjęciu jest wtryskiwacz pokryty nie tyle nagarem co sadzą, a to wskazuje że albo powietrze nie dochodzi w odpowiedniej ilości do cylindra, albo część ucieka podczas sprężania. Pozdrawiam!
#111
Napisano 02 listopad 2018 - 21:13
Moze jutr zrobic wiecej zdjec tej głowicy ??
#112
Napisano 02 listopad 2018 - 23:46
cóż, gość nie rozumie że dając ciśnienie na układ chłodzenia stwierdziłby skąd jest wyciek a tym samym stwierdzić czy ta głowica to nie złom.
Przypuszczam że ucieka kompresja i to jest powodem wytrącania się nie spalonego węgla w postaci sadzy. i znów gość nie mierzy ciśnienia na cylindrach.
Ja bym sobie nie zawracał głowy tą głowicą , do serwisu a tam decyzja i wycena.
#113
Napisano 03 listopad 2018 - 06:50
#114
Napisano 03 listopad 2018 - 08:24
Sam jej nie naprawisz.
#115
Napisano 03 listopad 2018 - 09:06
a da sie wogóle ja naprawic ??
#116
Napisano 03 listopad 2018 - 09:49
bez konkretnej diagnozy nie da sie powiedzieć czy jest remontowalna i czy koszty remontu nie przekroczą wartości.
#117
Napisano 03 listopad 2018 - 11:22
#118
Napisano 03 listopad 2018 - 14:15
ZA SPRAWDZENIE głowicy powiedział mi 100 zł czyli co oni sprawdzą te tuleje szczelność itp ?? Druga sprawa jak wykreciłem wtrysk i tą nakredke na tuleji woda sie nie leje , jak wkrece samą nakredke woda znowu kapie czy tam powinien byc jakis oring od góry czy coś ??
#120
Napisano 03 listopad 2018 - 14:20
a moze problem tkwi w braku tych cienkich oringów od góry ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych