Skocz do zawartości


Zdjęcie

Balerus jumz rozdzielacz pływający


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
384 odpowiedzi w tym temacie

#101 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 12:02

wiec tak wykreciłem wtrysk wygląda on tak jak na zdjeciu góra cała w wodzie rozpylacz suchy lecz cały czarny . w otworze dużo wody na tuleju czuć jakies rysy wżery ;/ moje pytanie czy trzeba wymienic smą tuje czy te kornke też trzeba wyciągać ?? 

  • 0

#102 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 12:08

https://allegro.pl/t...7297068389.html


  • 0

#103 Robert ;-)

Robert ;-)

    Duży Robert;-)

  • Super Moderator
  • 8014 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 12:47

Ja bym kupił nową szklanke-tuleje wtrysku oraz tą koronke to chyba nakrętka lepiej zainwestować w nowe
  • 0
Moja siła robocza c355 i mtz80

#104 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 12:53

kolego, przy takim skansenie warto było robić wszystko, te ciągniki chodzą na wodzie więc wżery i korozja są bankowe a jak wżery to dziury. Najpierw ustal jak ci pisałem zewnętrzną szczelność głowicy. najpierw z wtryskami a później bez. jak z wtryskami nigdzie nie poleci woda to niech pochodzi i na ciepłym próbuj. wykręć wtryski i oceń czy głowica nadaje sie do naprawy.
Kolega robert miał wżer na tuleji więc i tu tuleje mogą nie pochodzić albo któraś pęknięta .
Dlatego tak ważny jest pomiar ciśnienia na każdym cylindrze przed rozbiórką. Najbardziej miarodajny pomiar jest na gorącym silniku bo metal pracuje i szczelina powiększa się. Znam przypadek na aucie gdzie silnik miał moc i ładnie pracował przez 15 min. na zimno a później zgas i nie szło go uróchomić jak ostygł to znowu chodził. Były pęknięte 2 tuleje.
  • 0

#105 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 14:10

Vademecum Jaki ma senes sprawdzenie twoją metodą jak teraz ciagnik stoi zgaszony i woda sie saczy z pod wtrysków jak do pełna zalałem zbiornik ;/ Drugie pytanie porada ta tueja ma 23 mm macie jakis pomysł jak ją wyjąć ?? nie moge znalesć u mnie w sklepach takiego gwintoika ;/ spawanie raczej odpada bo to miedziucha ;/ I jeszcze jedno czy mozna tak gwintowac opiłki nie wlecą do komory ?? 


  • 0

#106 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 14:11

generalnie 2,4 wtrysk sie leje 1,3 jest lekko mokry .  


  • 0

#107 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 18:38

ej, kolego jak ci sie leje na postoju to poco te wszystkie pytania i zmiana konta wtrysku i odpalania a i jazdy w pole. masz gruz z głowicy a ty w pole jedziesz i nażekasz że słaby i dużo pali???
Jakbyś zmierzył ciśnienie na cyl. to byś wiedział że coś nie halo.
wiercić możesz tylko przed założeniem wtrysków chwile kręć rozrusznikiem by to wyleciało. Jak masz super tuleje i tłoki to zdejmuj głowice i wierć albo szukaj nowej.
  • 0

#108 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 19:25

Jutro może uda mi się wyjąć tuleje jak będzie dobra to głowica
  • 0

#109 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 20:42

Łac się zaczęło przed wczoraj
  • 0

#110 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3603 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 20:45

Kolego Vademecum mógłbyś się przyjrzeć drugiemu zdjęciu z postu #101? Ta głowica wygląda mi na rozmrożoną, ale może się mylę. Nie wiem, sądząc po stanie całego gniazda czy nadaje się do naprawy? Na pierwszym zdjęciu jest wtryskiwacz pokryty nie tyle nagarem co sadzą, a to wskazuje że albo powietrze nie dochodzi w odpowiedniej ilości do cylindra, albo część ucieka podczas sprężania. Pozdrawiam!


  • 0

#111 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 21:13

Moze jutr zrobic wiecej zdjec tej głowicy ?? 


  • 0

#112 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 02 listopad 2018 - 23:46

patrzyłem na te zdjecia, można tak pomyśleć widząc te rysy, ale to cza odrapać .
cóż, gość nie rozumie że dając ciśnienie na układ chłodzenia stwierdziłby skąd jest wyciek a tym samym stwierdzić czy ta głowica to nie złom.
Przypuszczam że ucieka kompresja i to jest powodem wytrącania się nie spalonego węgla w postaci sadzy. i znów gość nie mierzy ciśnienia na cylindrach.
Ja bym sobie nie zawracał głowy tą głowicą , do serwisu a tam decyzja i wycena.
  • 0

#113 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 06:50

Manometr będę miał w poniedziałek :/
  • 0

#114 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 08:24

teraz wydaje sie wszystko jasne, głowica nieszczelna dla chłodziwa i ma nieszczelność dla kompresji.
Sam jej nie naprawisz.
  • 0

#115 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 09:06

a da sie wogóle ja naprawic ?? 


  • 0

#116 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 09:49

nie wiem. ze zdjęć nie wróżę. niewadomo czy to same gniazda wtrysków są skrodowane czy jest pęknięta. Dlatego przed montażem głowice bada sie na szczelność, równa sie płaszczyzne, robi sie analize zaworów i ich gniazd, prowadnic. niektóre sprawy załatwisz bez przyżądów ale inne nie.
bez konkretnej diagnozy nie da sie powiedzieć czy jest remontowalna i czy koszty remontu nie przekroczą wartości.
  • 0

#117 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 11:22

Zegar miałem do 27 barów zegara brakło ...
  • 0

#118 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 14:15

ZA SPRAWDZENIE głowicy powiedział mi 100 zł czyli co oni sprawdzą te tuleje  szczelność itp ?? Druga sprawa jak wykreciłem wtrysk i tą nakredke na tuleji woda sie nie leje , jak wkrece samą nakredke woda znowu kapie czy tam powinien byc jakis oring od góry czy coś ?? 


  • 0

#119 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 14:20

https://allegro.pl/z...7339777541.html


  • 0

#120 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 14:20

a moze problem tkwi w braku tych cienkich oringów od góry ? 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych