Skocz do zawartości


Zdjęcie

Balerus jumz rozdzielacz pływający


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
384 odpowiedzi w tym temacie

#121 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3603 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 15:52

Ciśnienie sprężania wg moich obliczeń powinno wynosić 2,89 MPa. Sprawdź czy ciśnienie nie jest za duże bo to mogłoby świadczyć o wodzie w komorze spalania. Jak miałbyś dostęp do endoskopu to mógłbyś obejrzeć komorę spalania bez zdejmowania głowicy. Masz dobry klucz dynamometryczny i dokręcasz głowicę wg kolejności i momentu? Nie wiem czy nie lepiej wymienić głowicę na nową bo droga chyba nie jest. Pozdrawiam!


  • 0

#122 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 16:42

Nie mam zegary z większym wskaźnikiem :/ klucz mam dokrecalem od środka na boki na 3 razy . Woda tam była jak było sprezanie parę razy później sucho . Tylko teraz jest problem czy to wina głowicy czy tuleji . Ta tulejka jest miedziana więc spawanie odpada . Więc bez zdjęcia głowicy raczej się nie obejdzie chyba że macie pomysły czym to po spawac
  • 0

#123 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 16:43

Głowica 675 zł
  • 0

#124 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 17:37

nowa ? używana ? jak nowa to ją bierz i se daruj złoma, sprawdzenie 100 a planowanie ? zawory sprawdzałeś ? czy nie wypalone. a 27 na wszystkich cylindrach ? z blokadą ten zegar ?
wg. mnie nie jest możliwe 27. musi być woda na tłoku.
  • 0

#125 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 19:46

Nowa , Zawory sprawdzałem nafta , na wszystkich był z blokadą ale nie wytrzymała pierwszego pomiaru ;/ woda jest bo sie leje ta tuleja znalazłem zestaw uszczelniaczy na allegro tam jest dwa oringi podejzewam że jeden od dołu drógi od góry a u mnie na górze nie ma nic , moze dla tego sie z wszystkich leje ?? 


  • 0

#126 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 19:52

Sory używka tyle za 500 pójdzie 


  • 0

#127 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 19:54

https://allegro.pl/a...4-b8ca3a6ab870 kompletna głowica czyli co z zaworami ?? 


  • 0

#128 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 22:02

a jest to tosamo ? bo ta z fotki to mtz. twoją musiałbyś jeszcze planować i niewiadomo czy by była o.k. Ja bym brał nową
  • 0

#129 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 04 listopad 2018 - 08:51

Jest praktycznie identyczna jutro zadzwonię i się zapytam
  • 0

#130 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 04 listopad 2018 - 09:53

no, mtz ma 80 km a jumz mniej ok. 60 z tego co słyszałem ma wstępną komore spalania w głowicy
  • 0

#131 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 04 listopad 2018 - 10:19

Nie prawda ten silnik co ma ta ma 75 koni i bezpośrednią głowicę przejzalem katalog i tam na tulejce powinien być oring
  • 0

#132 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 04 listopad 2018 - 12:01

w takim razie nieprawda że masz silnik jumza.
  • 0

#133 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 04 listopad 2018 - 13:02

:D są dwa rodzaje tych silników :)
  • 0

#134 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 04 listopad 2018 - 14:48

https://zapodaj.net/...16a8a.jpg.html Czy numer 35 to oring montowany na tuleje pod nakędke ??


  • 0

#135 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 05 listopad 2018 - 17:02

oringi założone woda sie ustała na 3 tłokach w jednym widocznie tulejka do wymiany chodz teraz sie delikatnie poci ;)  Wytłumaczcie mi jedno dlaczego paliwo z 3 wtrysków leci normalnie a z pierwszej sekcji z pompy wogóle sie nie pokazuje ?? 


  • 0

#136 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 05 listopad 2018 - 17:44

I jeszcze jedno czy to normalne ze podczas pompowania ręczna pompka paliwo leci nadmiarem ?
  • 0

#137 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 3603 postów

Napisano 05 listopad 2018 - 18:14

Powinno lecieć nadmiarem ale wolno. Nie znam tego traktora pod tym względem, ale zawsze pomiędzy filtrem a przelewem powinna być odpowiednia kryza o takim przepływie aby pompka paliwowa była w stanie wytworzyć odpowiednie ciśnienie. Przelew jest w górnej części filtra i nim właśnie jest z filtra usuwane powietrze które z różnych powodów może się dostać do paliwa. Można powiedzieć że przed pompą wtryskową są odpowietrzniki, a za pompą wtryskową przelewy. Łączą się w jeden przewód który idzie do zbiornika. Funkcjonalnie są to dwa układy - odpowietrzający i przelewowy. Pozdrawiam!


  • 0

#138 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 05 listopad 2018 - 20:44

Panowie co sądzicie o uszczelniaczach układu chłodzenia ?? wyciek z 3 wtrysku jest znikomy tak sobie myśle czy można zastosować ta magiczne wynalazki czy to nie rozpieprzy silnika ?? tylko pytam ;) 


  • 0

#139 Vademecum

Vademecum

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 8630 postów

Napisano 05 listopad 2018 - 21:40

tam jest zaworek ze sprężynką, te układy tak mają , paliwo idzie na przelew jak i w ursusie
Niema przelewu z pompki MF
  • 0

#140 Darkowe1

Darkowe1

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 510 postów

Napisano 06 listopad 2018 - 16:07

Więc tak po wszelkich uszczelnieniach itp chciałem odpali ciągnik , który wogóle nie może załpać odpala i gaśnie i tak ciągle z 3 wtrysków paliwo leci jak szalone z wszystkich sróbek a z pierwszej sekcji ani drgnie ;/  Nie rozumiem też jeszcze jednego dlaczego przewód z baku do filtra jest w połowie pełny a w połowie jest powietrze ;/ załozyłem zaworek zwrotny żeby nie cofało do baku i nic ;/ 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych