Przed pompą paliwową jest tak samo "szczelny" jak za pompą paliwową. To jest przyczyną obecności powietrza w przewodzie ze zbiornika. Jeżeli jest szczelny to paliwo się nie cofnie. Pozdrawiam!
Balerus jumz rozdzielacz pływający
#141
Napisano 06 listopad 2018 - 20:00
#142
Napisano 06 listopad 2018 - 20:29
#143
Napisano 06 listopad 2018 - 20:30
#144
Napisano 06 listopad 2018 - 21:27
#145
Napisano 06 listopad 2018 - 22:07
Czy pompka zasilająca (tak na prawdę są to dwie pompki w jednej obudowie) jest sprawna i szczelna? Posprawdzaj wszystko? Przy wtrysku jest jakaś śruba do odpowietrzania? Napisałem, że są dwa układy - odpowietrzający i przelewowy. Przeczytaj to raz jeszcze. Pozdrawiam!
#146
Napisano 07 listopad 2018 - 08:05
#147
Napisano 07 listopad 2018 - 10:20
#148
Napisano 07 listopad 2018 - 16:34
Baniak na górę i odpaliła bez problemu Ale jak zawsze z nią jest jakies ale ;/ dlaczego baniak 8 litrów wchłoneła w 10 minut na wolnych obrotach ?? nie kopci praktycznie nic gdzie podziewa sie to paliwo ;/ ?
#149
Napisano 07 listopad 2018 - 16:56
#150
Napisano 07 listopad 2018 - 17:12
#151
Napisano 07 listopad 2018 - 17:57
Nie spalił silnik tego paliwa tylko przepompował do zbiornika. Czytaj uważnie to co piszę. To że pompka zasilająca jest nowa nie oznacza że jest sprawna.Sprawdź szczelność układu zasilania od zbiornika do pompki zasilającej włącznie. Dla ułatwienia możesz wstawić w odpowietrznik (przelew od filtra) kawałek przezroczystego przewodu. Będziesz widział czy idzie powietrze podczas pompowania. Pozdrawiam!
#152
Napisano 07 listopad 2018 - 19:22
A jak mógł przepompowac do zbiornika jak tam nie ma powrotu na zbiornik ;/ założyłem przewód przezroczysty jak pompuje to powietrze ucieka
#153
Napisano 07 listopad 2018 - 19:46
panowie mam pytanie jak sie nazywa górna część wtrysku ta do której przykreca sie przelew ??
#154
Napisano 07 listopad 2018 - 20:10
Górna część to korpus, a dolna to osadka. Odpowietrznik działa w ten sposób że część paliwa jest kierowana do zbiornika, a z nim powietrze jeżeli się dostało do układu paliwowego. Oczywiście przy zbyt dużej ilości powietrza układ odpowietrzania się poddaje i powietrze trafia do pompy wtryskowej zapowietrzając ją. Pompa wtryskowa nie jest w stanie wypchnąć powietrza przez wtryskiwacz ze względu na jego dużą ściśliwość. Pozdrawiam!
#155
Napisano 07 listopad 2018 - 20:25
czego ty szukasz przy przelewach, przy sprawnych wtryskiwaczach nie powinno być tam praktycznie paliwa
#156
Napisano 08 listopad 2018 - 06:43
#157
Napisano 08 listopad 2018 - 07:11
Może jakaś nieszczelność w zbiorniku? Spróbuj przewód bezpośrednio do zbiornika z pompki zasilającej. Pozdrawiam!
#158
Napisano 08 listopad 2018 - 07:47
Piszesz bąk niesprawny, to jaki problem podłączyć do niego węża i pociągnąc gębą paliwo i zlać do końca do bańki a potem włożyć patyka do baku i zobaczyć ile zostało ?
Może ktoś zaślepił przelew z pompki zasilającej i wszystko pcha na pompe wtryskową ?
Niemożliwe jest by ciągnik spalił 8 l paliwa w 10 min. na wol. obr. to jest dawka na godzine średnio ciężkiej pracy. Albo se porównaj te układy albo wezwij mechanika, a takie skręcanie i rozkręcanie wszystkiego to złomowanie sprzętu, są połączenia śrubowe gdzie za każdym razem powinno sie stosować nowe śruby, nakrętki, podkładki. Nawet śruby ulegają zmęczenia.
Trudno jest doprowadzić sprzęt do użytku po pseudomechanikach.
#159
Napisano 08 listopad 2018 - 07:56
#160
Napisano 08 listopad 2018 - 08:06
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych