Witam dało by rade w jumzie przerobić rozdzielacz , tak żeby podczas orki pług lepiej ,,pływał'' ? Bo teraz jak mokro to chce mnie z kabiny wyrzucić jak pług złapie głębiej ;/
Balerus jumz rozdzielacz pływający
#1
Napisano 15 wrzesień 2018 - 11:39
#2
Napisano 15 wrzesień 2018 - 11:57
#3
Napisano 15 wrzesień 2018 - 12:32
Rozdzielacza bo podobno mają mały przepływ oleju
#4
Napisano 15 wrzesień 2018 - 18:30
#5
Napisano 16 wrzesień 2018 - 13:11
A czy mógłbyś podesłac zdjecie jak takie coś wygłąda ?
#6
Napisano 21 wrzesień 2018 - 20:18
Witam da rade założyć napęd przedni to jumza ?
#7
Napisano 21 wrzesień 2018 - 23:36
#8
Napisano 22 wrzesień 2018 - 14:04
a czy orał ktos kiedys takim jumzem ? Dlaczego w pługu 3 skibym cały czas sie kopie nawet na prostym polu ;/
#9
Napisano 22 wrzesień 2018 - 14:48
Opuszczaj pług przestawiając dźwignię sterowania na pozycję pływającą. W tej pozycji musi pozostawać gdy plug jest opuszczony do pozycji roboczej.Śrubę rzymską (łącznik górny) ustaw pod większym kątem do poziomu. Pozdrawiam!
#10
Napisano 27 wrzesień 2018 - 19:42
Panowie mam pytanie dlaczego moja białoruśka pożera paliwo ? Orka ok 35 l na hektar ! Brona strunowa 8 l na 15 minut jazdy ;/ Wtryski wymienione olej woda czysty kont wtrysku sprawdzony . Czy przez pompe moze tak sie dziać ?
#11
Napisano 27 wrzesień 2018 - 20:04
#12
Napisano 27 wrzesień 2018 - 21:07
#13
Napisano 28 wrzesień 2018 - 06:13
#14
Napisano 28 wrzesień 2018 - 07:42
#15
Napisano 11 październik 2018 - 17:34
Więc tak zamontowałem pompę po regeneracji i ...
Ciągnik nie odpala zero reakcji
Gdy ruszam kontem wtrysku ciągnik albo kopci na biało i nie może załapać , albo kopci na siwo czarno i wali głuchy klekot .
Nie moge ustawić odpowiedniego konta wtrysku gdyż w pierwszej sekcji nie ma paliwa jak krecę recznie pompą ;/
Dwa pytania
Dlaczego nie ma paliwa w pierwszej sekcji ??
Czy da sie ustawić wtrysk Inną metodą niż pierwsza sekcja ??
#16
Napisano 11 październik 2018 - 17:44
#17
Napisano 11 październik 2018 - 19:03
Jeśli by był zapowietrzony to by było paliwo w 3 sekcjach i z każdego możliwego miejsca cieknie jak popuszcze śrubę ??
Kolega podobno bardzo dobrze robi regeneracje ...
Dlaczego ciągnik odpala i gaśnie ??
Wziołem bańkę 5 l na dach także paliwo jest w całym przewodzie .
Jak kręcę pompą tą śróbą do wtrysku konta to po połowie obrotu czuje wyrażny opór bardzo aż muszę szarpnąć i znowu sie kreci normalnie i tak wkółko . Ten majster powiedział że są nowe selcje i tak sie dzieje.
#18
Napisano 11 październik 2018 - 20:50
#19
Napisano 11 październik 2018 - 21:57
Ja ustawiam zmodyfikowaną lampą stroboskopową. Zamiast czujnika na przewód WN założyłem mikrofon piezo. Ustawiam na pracującym silniku. Tylko taki sposób daje pewność dokładności ustawienia.
Zbyt wczesny wtrysk to twarda praca, czarny dym, brak mocy, a w skrajnych przypadkach pęknięcie wału, wydmuchanie uszczelki pod głowicą lub zgięcie korbowodów. Zbyt późny wtrysk to jasny dym, przegrzewanie się kolektora wydechowego a nawet ogień z tłumika. Przy zbyt późnym wtrysku część nie spalonego paliwa dostaje się do oleju.
Poszukaj kogoś kto ma czym ustawić kąt wtrysku. Nie eksperymentuj w ciemno bo zniszczysz silnik. Pozdrawiam!
#20
Napisano 12 październik 2018 - 18:51
Więc tak od początku
Silnik wymiana wałka rozrządu tulei pierscieni panewek tłoków , regulacja zaworów .
Paliwo wymiana końcówek wtryskiwaczy , regeneracja pompy , regulacja wtrysku i nic .
Przyczyna była banalnie prosta mam nadzieje jutro sie okaże jak wezme ją w pole .
Ktoś jakiś cymbał dodał jeszcze jeden zawór przelewowy do pompy , po wywaleniu tego gówna i wkręceniu zwykłej sróby paliwowej ciągnik odpala od strzałą dzwięk ma jak by chciał gume palić na asfalcie Jutro w pole i zobaczy czy pomogło ze spalaniem . Pytanie do posiadaczy jumza czy u was w pompie jest zawór przelewowy co idzie z odstojnika do pompy ? przewód przykręcany z lewej strony pompy . ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych