Dlatego że regulator napięcia jest poza alternatorem. Dodatkowe przewody łączą regulator z alternatorem. Pozdrawiam!
Balerus jumz rozdzielacz pływający
#61
Napisano 28 październik 2018 - 14:03
#62
Napisano 28 październik 2018 - 17:46
https://allegro.pl/n...eb-246e9680cca8
to jak mam podłączyć ten ?? Mamy identyczną białoruśke drugą i tam jest inny alternator
#63
Napisano 28 październik 2018 - 19:02
#64
Napisano 30 październik 2018 - 20:38
A jak to sprawdzic ?? łądowanie skacze jak głupie raz jest 8ah-później 12,4 ah , Ewentualnie na jaki wymienić ten alternator ??
#65
Napisano 30 październik 2018 - 22:29
bo być może masz prądnice
Tę większą śrubę oznaczoną jako B+ podłącz do zacisku dodatniego akumulatora. Przeważnie podłącza się do zasilania rozrusznika. Ten z mniejszą śrubą oznaczoną D+ podłącz do przewodu idącego do kontrolki ładowania. Pozdrawiam!
#66
Napisano 31 październik 2018 - 08:00
#67
Napisano 31 październik 2018 - 08:03
#68
Napisano 31 październik 2018 - 09:02
Na tym na zdjęciu są dwie. Pewnie stary alternator miał regulator mechaniczny więc miał jeszcze zaciski do połączenia z regulatorem. Jeden z kabli idzie do kontrolki ładowania. Jest zazwyczaj cieńszy od tego który idzie do zasilania rozrusznika. Przewód idący do kontrolki ładowania łatwo znajdziesz w wiązce dotykając do masy. Przy włączonym kluczyku zapali się kontrolka ładowania. Tylko nie dotykaj do masy tego przewodu co idzie do rozrusznika. Dla bezpieczeństwa możesz łączyć do masy przez żarówkę o mocy co najmniej 10 W. Pozostałe przewody które szły do regulatory pozostają nie podłączone bo regulator jest w alternatorze. Pozdrawiam!
#69
Napisano 31 październik 2018 - 10:39
Panowie znowu musze rozgrzebać temat . Po regeneracji pompy wtrysku wymianie końcówek ciagnik nadal dużo pali kopci troche na siwo troche na biało czasem na czarno ... rano bardzo cieżko odpala musze długo krecic zaczym pojawi sie biały dym w tłumniku i dopiero cos powoli łapie ;/ układ paliwowy czysty . Dodam że z pod wtrysków wycieka woda ;/
#70
Napisano 31 październik 2018 - 12:35
#71
Napisano 31 październik 2018 - 13:16
praktycznie z pod wszystkich , z dwóch to normalnie cieknie po silniku a z dwóch sie poci ... myślałem nad tymi tulejkami co są w gniazdach ... ale one raczej nie mają nic do spalania i do kopcenia chyba ??
#72
Napisano 31 październik 2018 - 13:16
ogólnie nie mam pojecia gdzie sie podziewa to paliwo dziś ją nagram i wrzuce filmik moze wy mi cos doradzicie
#73
Napisano 31 październik 2018 - 14:16
#74
Napisano 31 październik 2018 - 17:36
nie znam tej głowicy, ale być może ona jest uszkodzona. zmierz ciśnienie w cylindrach.
#75
Napisano 31 październik 2018 - 20:06
Jest to woda na 100 % oleju nie ubywa i nie przybywa woda czysta lecz ubywa ;/ ciśnienia nie mam jak sprawdzić chyba ze masz jakies domowe sposoby
#76
Napisano 31 październik 2018 - 20:09
a czy dzwięk silnika nie jest za bardzo metaliczny ??
#77
Napisano 31 październik 2018 - 21:16
#78
Napisano 31 październik 2018 - 21:34
#79
Napisano 31 październik 2018 - 21:35
#80
Napisano 31 październik 2018 - 22:01
Może pozycze manometr czy cus Czyli tak odkrecam jeden wtrysk ? W jego miejsce montuje to coś gaz w podłogę i kręcenia ?
Odkręcasz wszystkie wtryski i sprawdzasz po kolei cylindry. Czy były pasowane tuleje? Ciśnieniomierz mam i mogę pożyczyć. Pozdrawiam!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych