Ciśnienie sprężania wg moich obliczeń powinno wynosić 2,89 MPa. Sprawdź czy ciśnienie nie jest za duże bo to mogłoby świadczyć o wodzie w komorze spalania. Jak miałbyś dostęp do endoskopu to mógłbyś obejrzeć komorę spalania bez zdejmowania głowicy. Masz dobry klucz dynamometryczny i dokręcasz głowicę wg kolejności i momentu? Nie wiem czy nie lepiej wymienić głowicę na nową bo droga chyba nie jest. Pozdrawiam!
Balerus jumz rozdzielacz pływający
#121
Napisano 03 listopad 2018 - 15:52
#122
Napisano 03 listopad 2018 - 16:42
#123
Napisano 03 listopad 2018 - 16:43
#124
Napisano 03 listopad 2018 - 17:37
wg. mnie nie jest możliwe 27. musi być woda na tłoku.
#125
Napisano 03 listopad 2018 - 19:46
Nowa , Zawory sprawdzałem nafta , na wszystkich był z blokadą ale nie wytrzymała pierwszego pomiaru ;/ woda jest bo sie leje ta tuleja znalazłem zestaw uszczelniaczy na allegro tam jest dwa oringi podejzewam że jeden od dołu drógi od góry a u mnie na górze nie ma nic , moze dla tego sie z wszystkich leje ??
#126
Napisano 03 listopad 2018 - 19:52
Sory używka tyle za 500 pójdzie
#127
Napisano 03 listopad 2018 - 19:54
https://allegro.pl/a...4-b8ca3a6ab870 kompletna głowica czyli co z zaworami ??
#128
Napisano 03 listopad 2018 - 22:02
#129
Napisano 04 listopad 2018 - 08:51
#130
Napisano 04 listopad 2018 - 09:53
#131
Napisano 04 listopad 2018 - 10:19
#132
Napisano 04 listopad 2018 - 12:01
#133
Napisano 04 listopad 2018 - 13:02
#134
Napisano 04 listopad 2018 - 14:48
https://zapodaj.net/...16a8a.jpg.html Czy numer 35 to oring montowany na tuleje pod nakędke ??
#135
Napisano 05 listopad 2018 - 17:02
oringi założone woda sie ustała na 3 tłokach w jednym widocznie tulejka do wymiany chodz teraz sie delikatnie poci Wytłumaczcie mi jedno dlaczego paliwo z 3 wtrysków leci normalnie a z pierwszej sekcji z pompy wogóle sie nie pokazuje ??
#136
Napisano 05 listopad 2018 - 17:44
#137
Napisano 05 listopad 2018 - 18:14
Powinno lecieć nadmiarem ale wolno. Nie znam tego traktora pod tym względem, ale zawsze pomiędzy filtrem a przelewem powinna być odpowiednia kryza o takim przepływie aby pompka paliwowa była w stanie wytworzyć odpowiednie ciśnienie. Przelew jest w górnej części filtra i nim właśnie jest z filtra usuwane powietrze które z różnych powodów może się dostać do paliwa. Można powiedzieć że przed pompą wtryskową są odpowietrzniki, a za pompą wtryskową przelewy. Łączą się w jeden przewód który idzie do zbiornika. Funkcjonalnie są to dwa układy - odpowietrzający i przelewowy. Pozdrawiam!
#138
Napisano 05 listopad 2018 - 20:44
Panowie co sądzicie o uszczelniaczach układu chłodzenia ?? wyciek z 3 wtrysku jest znikomy tak sobie myśle czy można zastosować ta magiczne wynalazki czy to nie rozpieprzy silnika ?? tylko pytam
#139
Napisano 05 listopad 2018 - 21:40
Niema przelewu z pompki MF
#140
Napisano 06 listopad 2018 - 16:07
Więc tak po wszelkich uszczelnieniach itp chciałem odpali ciągnik , który wogóle nie może załpać odpala i gaśnie i tak ciągle z 3 wtrysków paliwo leci jak szalone z wszystkich sróbek a z pierwszej sekcji ani drgnie ;/ Nie rozumiem też jeszcze jednego dlaczego przewód z baku do filtra jest w połowie pełny a w połowie jest powietrze ;/ załozyłem zaworek zwrotny żeby nie cofało do baku i nic ;/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych