Jump to content

Recommended Posts

Posted
Proszę o pomoc!!!!Wymieniłem akumulatory w c330co dało cudowny efekt-kręcił i palił od strzału.Po tyg wkładam kluczyk i nie zapaliła się żadna kontrolka.Sprawdzałem żarówką i przewodem i wygląda jak by nie było prądu w akumulatorach.O co chodzi?
Posted

odłącz je i naładuj prostownikiem na najmniejszym natężeniu, z 8 h. Potem podłącz sprawdzając czy na wyłączonej stacyjce niema poboru prądu, a jeszcze sprawdź czy są ładowane po uruchomieniu silnika.

W dzisiejszych czsach trudno przepowiadać o akumulatorach bo jest masa szmelcu. Nie wykluczone że ich już nie wskszesisz

Posted

Włącz w szereg ładowania żarówkę od świateł, np. 12 V 55 W. Jak żarówka będzie się już tylko żarzyć po ok. 20 godz. odłącz ją i dalej ładuj normalnie. Jeżeli masz prostownik mikroprocesorowy możesz mieć problem z wykryciem akumulatora, a taki prostownik nie ładuje jak nie wykryje akumulatora. Pozdrawiam!

Posted
Gdy odłączyłem klemy żarówka na samych akumulatorach świeci.U mnie jest to tak:do plus podłączony przewód od rozrusznika ,minus tego akumulatora połączony z plusem drugiego a minus drugiego przewodem z masą-czy to jest ok??????Cz jeśli dobrze rozumiem prostownik wpinam plus do pierwszego a minus do drugiego akumulatora?????
Posted

akumulatory masz dobrze podłączone, ale dobrze by było na minusie zamontować wyłącznik masy.

Również prawidłowo chcesz podłączyć prostownik. Dwa akumulatory 6 Volt podłączone szeregowo traktujesz jak jeden 12 volt. i zawsze podłączasz - do - a + do +

  • 2 months later...
Posted
Muszę zmienić w c330 koło talerzowe z wałkiem, jakiego producenta wziąć bo rozrzut cenowy ogromny a czorte wie jak z jakością,puściła nakrętka na róźnicowym i ogryzło mi zęby na wałku
Posted
Wziołem skrop+l moźe będzie ok, wszystkie łoźyska do mostu, uszczelki i inne duperele i tysiąc poszedł,trzeba jeszcze olej i w środę roboty dołoźyć
Posted
Macie pomysł jak czym wypłukać osad w skrzyni i hydraulice, jest sporo opiłków a nie chce mi się jej wyciągać, tylny most wyciągnęła pod karchera
  • 1 month later...
Posted

ZABLOKOWAŁA MI SIĘ KLAWIATURA ODNOŚNIE CIĄGNIKA ; NIE JEST ON STARY Z 2008R to jest ciągnik bardzo podobny do 330 tylko troszeczkę unowocześniony ma np.wspomaganie jeżeli ktoś może mi pomóc skorzystam

Posted

Mechanikiem nie jestem i o mechanice pojęcia nie mam. C-330 też nigdy nie miałem ale sprawdź poziom płynu chłodniczego. Dolej do pełna płynu i uruchom silnik. Zdejmij korek i zobacz czy przypadkiem nie leci z chłodnicy powietrze/spaliny (bąbelki gazu wydobywające się z chłodnicy). Takie objawy świadczą że uszczelka pod głowicą najprawdopodobniej została wydmuchana. Sprawdź czy nie podnosi się poziom oleju. Pozdrawiam!

Posted

zapytam się was o jeszcze jedno czy zdarzyło się wam żeby filtry paliwa rozkleiły się wewnątrz kubków w których są umieszczone i czy pod wpływem ropy

 

mogą przybrać kolor czarny i jak długo musiały by być nie wymieniane aby do takiego stanu je doprowadzić

 

postaram się sprawdzić ktoś sugerował mi kłopoty z uszczelką pod głowicą ale nie wiem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...