karen21 Posted January 24, 2012 Report Posted January 24, 2012 Witam serdecznie wszystkich, ponieważ jest to mój pierwszy post więc trzeba się przywitać i pozdrowić więc to czynie. Nie jestem rolnikiem a raczej człowiekiem, który mieszka w mieście natomiast od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu 1 ha ziemi rolnej o klasie 4 i 5 kilkadziesiąt km od miasta na wsi i w tej chwili, chciałbym na niej posadzić sad jabłonie, śliwy itp. może trochę warzyw ale mam pytanie:czy jest możliwość wybudowania na ziemi rolnej pomieszczenia czy budynku gospodarczego nie dużego oczywiście, szukałem kiedyś informacji na ten temat i o ot co się dowiedziałem:35 m2 na wsi25 m2 w obrębie miasta chyba gminy miejskiejwięc chciałem zapytać może ktoś ma z tym doświadczenia może sam ma jakiś budynek na roli by właśnie choć składować narzędzia, skrzynki, ubrania robocze, proszę o wskazówki, które na pewno się przydadzą. Ziemię rolną mam od miejsca domu w mieście oddaloną jakieś 40 km więc budynek pomieszczenie by się bardzo przydało Pozdrawiam Quote
Ojciec Posted January 24, 2012 Report Posted January 24, 2012 Wszystko ładnie wygląda jak sobie to wyobrazimy lecz nie zapominaj o tym że to jest Polska a więc kraj w którym nic nie jest bezpieczne . Rolnicy mieszkają bardzo blisko swoich zabudowań gospodarskich i to niestety nie możemy uniknąć kradzieży które są coraz częściej spotykane na wsiach. Sądzę że twój sad również mógł by zostać okradziony może nie tyle z jabłek ale ze sprzętu który by je utrzymywał w niskiej temperaturze, zwłaszcza że mieszkał byś 40 Km od sadu i nikt by nie wiedział co się w nim dzieje do twojego przyjazdu. Quote
przemo137 Posted January 24, 2012 Report Posted January 24, 2012 Na klasie V to drzewa może będą rosnąc ale za to ich owoce cudne nie będą lepiej rozważ jeszcze ta decyzje. Quote
Miki Posted January 24, 2012 Report Posted January 24, 2012 Rozwiązaniem problemu kradzieży jest kupno na 2-3 pupili. Ty masz spokój, a ewentualny złodziej pogryzioną dupe Quote