pdn.dryja Posted November 13, 2018 Report Posted November 13, 2018 Witam zastanawiam się czy dobrym pomysłem było by zamienić Zetora 7245 89r na MTZ 82 z 95r. Jak sądzicie MTZ jest mocniejszy ale ten komfort pracy nie za ciekawy. Ponoć MTZ są bardzo tanie w eksploatacji ale czy tańsze od zetora? Jestem jakie są wasze opinie. Pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted November 13, 2018 Report Posted November 13, 2018 Jeśli o części to tanie ,paliwa tyle albo i mniej jak 60tka,w talerzówce nie całe 6l na godzinęKomfort ja wiem czy tak źle kwestia oczekiwań i przyzwyczajenia ,w Zetorze ciszej Ale i w Mtz nie jest źle radia da sie posłuchać Quote
pdn.dryja Posted November 13, 2018 Author Report Posted November 13, 2018 A miałeś okazję remontować silnik. Jeśli tak to ile Cię to wyniosło? Bo w moim 72 z robocizną niecałe 7tys. Quote
Vademecum Posted November 13, 2018 Report Posted November 13, 2018 to zależy czy cza ci więcej mocy, MTZ w dużej kabinie będzie miał dobry komfort, a spalanie napewno mniejsze - te silniki nie przepalają paliwa ale zimą cza sposobu by zagadał. części chyba najtańsze ze wszystkich marek. Quote
Vademecum Posted November 13, 2018 Report Posted November 13, 2018 silnika nie zajedziesz, a remont remontowi nie równy bo podstawowe pytanie z wałem korbowym czy nie ? Quote
Robert ;-) Posted November 13, 2018 Report Posted November 13, 2018 Kupywałem tłoki tuleje 800pare zł z reszta jeszcze leżą w garażu,myśle że sporo taniej o by wyszło ,co do odpalania to fakt jak się robi chłodniej to już nie jest tak jak latem . Quote
kubusjettaII Posted November 14, 2018 Report Posted November 14, 2018 Pewnie względy ekonomiczne biorą górę, ale mi gdzieś zawsze bliżej było do zetora co spowodowało że mam 7211... prawie jak 60'ka którą również posiadam i wszystko przy niej robię samemu... Wschodnie może "gniotsa nie łamiotsa" ale jak dla mnie robione za pomocą młotka i siekiery... po za tym zastanawiałem się ostatnio wymienić 60-kę na 30-kę i znajomy podpowiadał t-25 ale jakoś nie przemawia do mnie...Ale jak to mówią co kto woli, jeden lubi rurki z kremem, a drugi jak mu nogi śmierdzą... Quote
Robert ;-) Posted November 14, 2018 Report Posted November 14, 2018 No 30stki na władka to i ja bym nie zamieni, Ale już 60tke na mtz na sto% bym machniął,żeby nie było mam c355 Quote
pdn.dryja Posted November 14, 2018 Author Report Posted November 14, 2018 A na co trzeba zwracać szczególną uwagę podczasz oględzin takiego MTZ jeżeli by doszło do kupna? Quote
Vademecum Posted November 14, 2018 Report Posted November 14, 2018 najlepiej by to była wersja exportowa, czyli cały czerwony. dobry byłby orbitrol zamiast tego serwa. wszystko w oryginale i sprawne Quote
DuzyGrzegorz Posted November 14, 2018 Report Posted November 14, 2018 Zobacz jak chodzi silnik na niskich obrotach oraz bardzo niskich i czy nie ma przedmuchów oraz czy wraz z obniżaniem obrotów nie pojawia się nadmierne dymienie. Zaobserwuj uruchomienie zimnego silnika. Postaw na równym z wyłączonym silnikiem i na poszczególnych biegach sprawdź luz skrzyni popychając do przodu i do tyłu. Reszta jak mówił Kolega Vademecum. Pozdrawiam! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.